tack för dagen tina :)<3

hejhej bloggen.
idag så har som sagt varit med tina
vi åkte och åt på ceyland,vi borde bli stamkunder där!
fast ja, det är vi nog redan. sen gick vi till filmcentralen och köpte godis.
därefter gick vi till den där "hemliga" affären och köpte våra lösnaglar.
det är riktigt svårt att skriva på datorn nu vill jag lova.
men det är ännu svårare att skicka sms, kommer knäcka varenda nagel.
men efter att vi hade fått på oss dom, så mötte vi några trevliga killar!
patrik,nygren,kenny och karlsson. dom kastade en hel del snö bollar,
men dom kasta aldrig någon på mig..dom är nog rädda för mig.
dom är lite sådär små rädda över att jag ska bli aggresiv
och hata dom..för det skulle jag gjort om dom kastat på mig!
det enda patrik gjorde var att jaga mig med en hundbajs påse.
äcklig är han, jag fick den där påsen på mig.
när vi väl var inne på ica hade vi kul som alltid.
vi diskuterade om vad nygren ska köpa till mig i alla hjärtans dag present, haha.
kom fram till olika sorts grejer,och undra vad jag skulle använda det till?
men iallafall..sen så gick jag och tina hem till mig.
kollade lite smått på lets dance och hade allmänt trevligt.

om ett tag ska jag faktiskt ta och sova, hur trött som helst!
och mår inte alls bra. min förkyldning har gått väldigt
sakta bort, och jag låter fortfarande förkyld men jag är
lite snuvig bara..och mycket ont i huvudet.
imorgon ska jag sova länge, riktigt länge!
och imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.
ska nog bara slappa,fyfan va gött! :)

godnatt mina underbara läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0