svar på frågestunden!

varför du gillar Johan så mycket?:)
- hans musik får mig att må bra, och han är en sån underbar person!

Varför är du så bäst? :D
- för det är bara så! ;)

Om 2 Gaangstrar går på stan och den ena inte är jag vilka är det:D?
- då är dom inte gaaaangstrar

hur många gånger du har träffat johan palm ? :)
- tre underbara gånger!

Vilken är din Favorit film? :)
- new moon =)

vill du spela minigolf i sommar? :D (a)
- självklart att vi kan göra det hampus ;)

hur många förhållanden har du haft? ;)
- två.

vad ser du i den blonda killen på din header? ;)
- mycket!

hur många fingrar har du? :D
- sist jag räkna så var det tio! ;)

vad har du för minnen från karlskoga? ;)
- första gången jag träffa den där blonda spinkiga killen! ;)

tror du att tina har ett förhållande med sina älskade nudlar? :D
- ja det har hon. men helt plötsligt så bara äter hon upp dom :(
  så jävla dålig stil....

kan du byta namn på bloggen för att få fler läsare? ;)
-
varför skulle jag få fler läsare om jag bytte namn på bloggen?

vad har du för färg på dina ögon? :D
-
dom är mycket bruna *blink*

ska vi va ngn dag? :D
- det tycker jag hampus! ;)

varför är du så förtjust i Johan Palm?
- som jag sa tidigare, hans musik gör mig lycklig.
  och han är så jäkla underbar.


Vilken är din favoritfärg?
- svart och vit!

Har du några husdjur?
- nej, men jag har faktiskt haft en kanin! som var ganska galen av sig.
han fick ett smeknamn av nygren "hitler 2"

Varför började du blogga?
- jag märkte att det var så många som hade bloggar.
så jag ville prova och se om jag tyckte det var kul.
för först var det meningen att det här skulle vara en slags "johan palm fan blogg"
men jag märkte att det var förjävligt kul att blogga, och det är något jag älskar att göra.
så då blev det mer och mer och mitt privat liv också! :)

Favorit blogg?
- jag har faktiskt ingen speciell favorit blogg, men jag läser ju massa olika
bloggar som tex, kisse,kenza,dessie,paow osv.

Hur många läsare & kommentarer har du snitt varje dag?
- har ingen aning om hur många kommentarer jag får.
men det är ganska många. och dom senaste dagarna har jag haft mellan
55-123 unika besökare!

Gillar du Tokio Hotel? :)
- Nej, det gör jag inte! ;)
finns typ bara två låtar som är bra. (enligt mig då)

Vilken är din favoritlåt med Johan Palm?
- jag älskar alla låtar på skivan...fast inte emma-lee haha ;d

Har du träffat idol-Tove nån gång? :)
- nej :( men den sköna bruden ska JAG träffa!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, roliga frågor!

2010-01-09 @ 23:52:38
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0