sista inlägget för idag!

nyss kollat klart på ph. jag fattade direkt att fransesca ville ha ut catja.
man förstår ju henne på ett sätt,för att catja var ett hot.
hon var en riktigt bra spelare! men jag tyckte det var synd
att catja åkte, jag gillade henne skarpt mycket.
nu ska cimon och greta ta det här! dom vill man se i finalen.

nu ska jag snart stänga av datorn och lägga mig och sova.
imorgon hoppas jag på när jag vaknar att min förkyldning
är helt borta,och att jag känner mig pigg som bara den.
vilket jag knappast kommer att göra, men man kan alltid hoppas!

godnatt sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: AALVA

jag gillde också catja ! ;)



sv: okej:)

2010-01-19 @ 19:12:45
URL: http://alltidalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0