godnatt

har försökt fixa mina naglar, för limmet syns igenom
och det ser allmänt fult ut. det gick knappt att fixa det!
ett tips till er som är sugna på att köpa lösnaglar.
köp fan inte billig skit då,nästa gång jag ska köpa
lösnaglar ska jag lägga ut mer pengar på det.
va fan trettio kronor för lösnaglar, då får man räkna
med att det inte ser speciellt fint ut. åh arg jag blir!
också fick jag lim på benet förut, och JÄVLAR
va det gjorde ont..jag har ett ganska stort brännmärke
på benet rött är det också och svider rejält mycket.
men när jag får lim på fingrarna gör det inte alls ont ju.
så jag förstår inte varför jag brände mig som fan på benet.

börjar 09.05 imorgon.
men jag kom på att vi har engelska läxa tills imorgon.
åh skräll mig att glömma det hela tiden.
men när våran lärare säger att det är tills på tisdag
fast vi inte har engelska då,då är det ju självklart
man inte tänker på att ta med sig engelska läxan hem
över helgen. men sen på söndagen kommer man på
"just det ja,engelska läxa har vi tills imorgon"
egentligen får hon skylla sig själv att hon säger tisdag.
men hon kommer inte lyssna på oss, så det är bäst att
man åker tidigare till skolan och gör den där läxan.

nu ska jag fortsätta se paradise hotel.
mitt liv är typ att sitta och kolla på det nu för tiden.
och imorgon är det ju på tv =) ♥
godnatt på er ,bloggar imorgon efter skolan!

Kommentarer
Postat av: paulina alatalo - med ett hjärta av guld'♥

lät dock inte kul.

bra tips :)

2010-02-01 @ 08:56:10
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0