godnatt

jäklar så spännande det var i paradise hotel!
jag blev as nervös när det var greta som var med
i dödskampen. men sen när hon valde dalin då blev jag lugn.
och när jag fick reda på att det var dom andra som fick ställa sig
vid den dom ville ha kvar, då blev jag ännu lugnare.
alla ville ju självklart ha kvar greta. och det visste jag ju innan!
så ja, jag är riktigt glad över att den där dalin åkte , usch.
fransesca är ju tillbaka , ooooh nu kommer det hända grejer.
massa bråk slår jag vad om att det blir! haha

men nu över till något helt annat!
nu blir det strax läggdags för mig.
har nyss gjort flätor, eller ja mamma gjorde på mig.
så håret kommer bli riktigt lockigt imorgon!
ställer klockan på halv sju, usch så tidigt.
sen blir det att möta anton som jag alltid gör
sen gå i väg mot skolan. hemkunskaps dags!
blir säkert bara massa prat denna gången, drygt mycket drygt.
nu när jag kommit in på dryg, så måste jag säga
att jag kommer nog vara rätt dryg på att svara på kommentarer
nu under veckorna när det är skola. men ja, det förstår ni ju! ;)

godnatt på er, jag kommer hem ca 15.30 imorgon skulle ja tro.
så jag bloggar när jag kommer hem! ♥


jag förstår ingenting?




      bild från i våras, jag älskar dig tina griberg! ♥


Kommentarer
Postat av: elinn

Tack så snällt, detsamma! :D

allt är super med mig, hur är det själv?

2010-01-12 @ 12:39:28
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jadå allt är bra med mig,

hur är det själv?

2010-01-12 @ 16:44:05
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du om du bara visst hur bbaraccorneliaa.blogg.se är mot andra folk så borde du inte säga att hon inte borde få negativa kommentarer för det är fan det minsta hon kan få tbx -.-

2010-01-12 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0