31 januari

godmorgon bloggen! =)
vaknade ungefär vi halv elva.
jag gick upp och satte mig och kolla på tv.
och nu har jag nyss sminkat mig och sånt.
ska nog snart ta och städa mitt rum,det är mycket stökigt.
efter det ska jag nog försöka att rädda lite bilder från min trasiga dator.
för det går att sätta på datorn,men efter ett tag dör den.
också låter det as konstigt när den är på.
för jag vill verkligen ha alla bilder från dom gånger jag träffat johan.
finns hur mycket bilder som helst ju, jag har ju inte visat alla
här på bloggen tro det eller ej haha. så ni kan ju räkna ut
att jag har en hel del kort ;) får hoppas att det går att rädda dom.

mina lösnaglar är inte lika fin längre.
ena handen är finare än den andra,så jag stör mig en hel del på det haha.
jag får fixa dom lite senare så dom ser en aning finare ut :)

jag bloggar mer senare puss på er!

mallorca 2008,ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0