28 januari

blogg.se va fan har ni gjort?
allt ser ju helt cp ut :o får hoppas att det kommer se
en aning bättre ut tillslut!

men iallafall, nyss kommit hem från skolan.
dagen var ganska lugn och galen haha.
moberg var flummigare än vanligt, blev lite rädd för han ett tag.
och vara nära på att skratta ihjäl mig ett antal gånger.
haha pojken är så jäkla charmig!
jag fattar ingenting på no lektionerna, också hade vi läxförhör.
jag blev lite aggresiv och sa till calle varför mer än halva klassen
inte klarar läxförhören för han är dum och ger oss för mycket läxor.
tror han blev lite knäckt..fast det blev han nog inte.
eftersom han gav oss en REJÄL no läxa..antar att jag förstörde allt haha.
men iallafall nu ska jag ta mig något att äta.
efter det måste jag försöka plugga som bara den.
kommer det verkligen gå? ja det är en klurig fråga det..

jag bloggar senare idag. puss!


Kommentarer
Postat av: Karolin

vad tycker du om paradise hotel? vem tror du vinner?

2010-01-28 @ 17:10:39
URL: http://karolinchambel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0