27 januari

godmorgon bloggen! :)
se där,hannah hann blogga. blev klar väldigt fort idag, vilket är riktigt ovanligt!
jag vaknade kvart över sex idag. och då blev jag sådär irriterad igen..
att det bara var en kvart kvar tills jag skulle gå upp.
mitt öga är sådär svullet som det var på nyår, det bara blir så ibland.
tur att det inte syns lika väl nu när jag sminkat mig, men det gör ju ganska ont.

efter skolan idag blir det hem och plugga.
tina är sjuk idag, annars skulle vi va.
hon får krya på sig tycker jag! ♥
och ikväll är det dans, taggad taggad taggad.fasen så kul det ska bli!

bloggar mer efter skolan , kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0