26 september

Hej bloggen!
kom hem för ungefär en timme sedan.
och nu sitter jag och äter chips och pluggar.
tänk att om man äter något gott, vad mycket lättare det blir att plugga då.
just nu gör jag no läxan som ska bli klar tills på torsdag.
det var verkligen jätte mycket att göra. men när jag blir klar med den
så ska jag plugga so eftersom vi har so prov på fredag.
och senare ikväll kanske jag åker och tränar med pappa.
hoppas det blir av, för jag känner att jag måste träna! ;)

kollade på paradise hotel igår.
det var så jäkla spännande när killarna satt där på stolarna
och tjejerna hade ögonbindel på sig och skulle lukta på en kille
och välja vem dom ville bo tillsammans med.
och helt plötsligt kommer andreas in i paradise igen.
jag blev sjukt jävla glad, jag nästan ställde mig upp och skrek!
nu är det han jag hejar på, jäklar vad glad jag är över att han är med igen.
han är sjuuuuukt snygg!

DAGENS FRÅGA: ser du på paradise hotel? och vem hejar du på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0