25 januari

hej bloggen.
vi hade två lektioner idag i skolan.
engelska som gick fort, och sen idrott som gick ännu fortare.
vi hade skridskor då, men ingen var typ med haha.
sen så var det en timme kvar tills bussen kom.
så jag,julia,emil och rasmus satt och spela kort mycket trevligt.
sen så åkte vi till något museeum, det var hur jäkla drygt som helst.
hade världens huvudvärk också, så det var sjukt jobbigt där borta.
men efter det gick jag och cia och letade prao plats, och alla är typ as dumma
och säger "nej vi tar bara emot sånna som går på gymnasiet"
vi blev en aning sura..och vi gick över allt och frågade!!
men vi fick telefon nummer på scorett,cubus,konsum i mitt i city och BR.
så dit ska vi ringa imorgon, hopppas vi får på något av dom ;)
föressten så såg jag skorna kenza designat, och jäklar va snygga dom är.
jag blev as kär direkt i dom, och jag måste verkligen ha ett par!
klacken är ju en aning hög..inte van att gå med skor med höga klackar på.
jag kör ju på converse..fast ett par converse köper jag nog före jag köper dom haha.

jag köpte mig två ansiktsmasker i stan också.
en choklad och en jordgubb! så nu ska jag göra ansiktsmask
tror jag tar choklad idag, och imorgon tar jag jordgubben.
efter det ska jag ta mig en dusch, sen äta mat och sen plugga lite so.
men klockan tio börjar ju paradise hotel, ååååååh bäst är det!
så idag har jag inte tid att blogga mer. jag går och lägger mig direkt efter ph
för imorgon vill jag inte ha en jobbig huvudvärk i skolan, också vill jag självklart vara pigg.
skriver imorgon direkt efter skolan, kram på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0