20:44

Tina åkte nyss hem.
så nu blev det riktigt tråkigt.
vi satt vid datorn ett tag sen så fixa vi min garderob.
kläderna ligger jätte fint i garderoben nu! :)
vi är väldigt duktiga på att vika kläder.
ni skulle sett oss! haha
tror jag ska snart lägga mig i sängen med datorn
och kolla på new moon. vill bara se om och om den filmen.
tina vägrade se den filmen förut -.-

Imorgon blir det tina igen.
vet inte vad vi ska hitta på då.
men något kul blir det ju, för vi har ju alltid kul!
blir kanske att ta lite kort imorgon.
måste ha lite nyare bilder här på bloggen känner jag.

men nu laddar jag upp några bilder från igår!
inte jätte intressanta men alltid något


något jag inte kan slå tina i är ju yatzy, tur har hon -.-





HAHAHAHAHAHA, det är en lång historia. BUBBLOR!


tina kan dock inte slå mig i det där! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0