karl johan viktor palm,älskad.

jag orkar snart inte mer.
jag har börjat tänkt på johan sådär överdrivet mycket igen.
jag saknar honom som bara den. jag saknar hans varma kramar
dom blickar han ger en , och hans söta skratt.
när han höll i min hand...nej det finns inga ord för hur jag kände då.
hans musik får mig att må sådär extra bra. HELA hann får mig att må toppen..

varje gång jag träffar honom det är då jag vet vad just lycka är.
att få stå där och prata med honom, att känna sig levande.
att stå längst fram på konserter och spelningar, åh.
kommer man får uppleva detta igen? kommer sommar 10
vara lika bra som 09 vi får hoppas på det.
jag orkar ju snart inte mer, jag vill träffa världens underbaraste pojke! ♥

min, bara min bild ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Johan är saknad så otroligt saknad <3

2010-02-09 @ 18:33:10
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0