21:40

har nyss duschat, och ska snart lägga mig och se andra avenyn!
skola imorgon, väldigt kort dag. får reda på so provet också,hjälp!
känns som jag kommer få göra om prov , helt seriöst nu alltså.
det har jag verkligen inte tid med, jag ska ju plugga som fasen
inför no provet som är på torsdag. det ska jag klara!
jag vet att jag kan! så i helgen blir det väldigt dålig bloggning.
för plugg ska det bli som bara den..och det är inget jag bara säger.
nu jävlar, bra betyg here i come! typ haha.
men efter skolan imorgon blir det kanske att va med patrik och nygren.
har saknat dom pojkarna,alltid lika trevligt att va med dom =)

godnatt världens bästa blogg läsare!

jag visste att detta skulle hända..jag är alltid nummer två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0