22:06

måste säga att dagen har varit otroligt mysig och riktigt bra!
tina kom till mig när hon hade slutat..vi satt vid datorn ett tag.
sen skulle vi gå ut i förrådet och leta efter pulkan.
hitta vi någon? svar nej..det var riktigt tråkigt ju.
så inget pulka åkande blev det ju inte. då gick vi
till ceylan och åt pommes frites istället, vi är typ stamkunder där.
nästa gång vi ska dit och äta ska vi säga "det vanliga tack!"
efter vi ätit så satt vi och prata ett lite tag! mycket skratt och sånt
som alltid. sen blev det vidare till filmcentralen och köpa godis.
det var där allt flumm började, haha mycket trevligt.
sen rå sprang vi hem till mig det var förjävligt kallt!
när vi kom in blev det att trycka godis och var vid datorn.
riktigt mysigt var det! vi kolla runt massor på facebook
lite sådär små kul..ska skaffa mig facebook någon gång.
men man vet aldrig när! haha.
måste säga att johan har en söt profil bild på facebook,aw söta pojke.
vi kollade även runt lite på bilddagboken, haha eller vad säger du tina?;)
sen så blev det sing star sjungande..blev rädd ett tag
tina var nära på att vinna hela skiten, åh så rädd jag blev!
men ja det gjorde hon dock inte :) tack för dagen tina, du är bäst


jag älskar dig världens bästa tina griberg






Kommentarer
Postat av: meddy

Hahaha fiin ffin blogg <33

2010-02-20 @ 10:43:14
URL: http://missmeddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0