20:43

nyss kommit hem från mormor.
det blev att äta god mat och spela
kort med min bror,sofia och christoffer
mycket kul var det! :) förutom att sofia vann HELA tiden haha.
det blev en hel del skratt och sak till lite små roliga människor.


det var ju dans igår. och elin våran danslärare ska ju
självklart byta koreografi till showen och den var
hur tråkig som helst. varför byta till en tråkigare för?
åh jag hatar när hon gör så..men dans är dans och jag älskart självklart ändå.
vi fick också göra egna koreografier, vilket jag tycker är svin kul.
bara att jag inte var på så bra humör igår..jätte ont i huvudet osv.
men det var kul ändå! =)

nu ska jag ta och kolla på andra avenyn.
vilket som är as bra, ni som inte sett det jag rekomenderar
det verkligen :) imorgon blir det som sagt skola igen.
efter det så skulle jag egentligen va med tina..men så blev det inte.
kanske blir nygren och patrik då om jag har lust.
har varit väldigt trött idag och kommer säkert vara ännu
tröttare imorgon, så vi får se om jag ska va med dom!
ha det bäst, puss

brist på bilder.. ska tas nya snart!
fick bli en mycket söt bild på bröderna palm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0