sista inlägget for todaaaaaay

vill börja och säga tack till alla som ställt frågor!
och om ni kommer på mer är det bara att fråga.
och ni som inte gjort det får ta och göra det tycker jag ;)
vet inte när jag svarar på frågorna. kanske på fredag?
eller vad tycker ni? :) ska bli kul att svara på dessa frågor

har pluggat ett tag nu. det gick dåligt väldigt dåligt!
jag har sån jävla panik nu. usch, jävla äckel prov.
prov är nog det värsta som finns...ibland iallafall.
men nu ska jag tvätta av mig sminket och sånt.
sen lägga mig och plugga jobbigt men så är det!
har för övrigt hemkunskapsprov på tisdag.
och svenska prov tills på torsdag..det är iallafall
en ANING lättare än no. vad fan är det bra och veta om ljuset?
fast i och för sig..varför är det bra att veta om arbetarförfattarna?
vad lär vi oss i skolan egentligen..onödiga saker det är det vi lär oss!

igår gick jag och la mig faktiskt ganska tidigt.
klockan elva..jag var jätte glad att jag kunde gå och
lägga mig så tidigt och när jag vaknade imorse
var jag faktiskt pigg..eller njae inte pigg men piggare än vad jag brukar vara.
men jag kommer säkert att lägga mig vid ett idag eller något.
för jag måste PLUGGA. jag har nog koncentrations svårigheter
har jag märkt..ni ska se mitt damp ryck när jag inte orkar plugga mer.
oj oj oj , inget har sett det och ni kommer inte få se det heller!
nej nu ska jag inte sitta här och tjata mer.
men imorgon tror jag inte att jag kommer att blogga efter skolan tyvärr
vid det här laget borde ni veta varför..också har jag ju dans två timmar på kvällen
ÅH TAGGAD TILL TUSEN SOM ALLTID,JAG ÄR GJORD TILL ATT DANSA
.. och det vet ni! ;) efter det vet ni nog vad jag ska göra?
ja precis plugga! så ett inlägg kanske det kommer att komma men inte mer!
för datorn ska vara avstängd för det mesta imorgon. tro det eller ej ,
men jag måste försöka haha.

godnatt sötnosar!



Kommentarer
Postat av: julia ♥

haha tack du, men ja har löshår! :)

2010-02-10 @ 19:22:17
URL: http://jjjuliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0