shutter island världens bästa film

JAG HAR SETT VÄRLDENS BÄSTA FILM!
helt seriöst, jag blev sjukt jäkla kär i den där filmen. det är verkligen den bästa jag sett!
leonardo dicaprio är ju en sån jäkla bra skådespelare.
i slutet av filmen blev det så hemskt, jag började gråta som bara den.
åh jag måste se den här filmen snart igen..jag vill se den NU!
seriöst, jag brukar inte bli såhär av filmer.
jag kommer säkert drömma massa drömmar om denna film.
jag kommer gå runt och tänka på den! åh vilken film alltså.
jag rekomenderar den verkligen! jag trodde det skulle vara skräck.
men det var typ dramathriller om man kan säga så?
jag säger det en gång till, jag måste se den igen!

men iallafall nu ska jag bara slappa lite hade jag tänkt!
kolla bloggar och lite sånt dära.
det är riktigt läskigt, för det känns som fredag idag.
bara för vi har studiedag imorgon, så jag känner mig
en aning förvirrad kan jag ju säga.
jag har inga planer inför morgon dagen.
men ah, vi får se vad som händer! :)
har ni haft en bra dag söta läsare?


Kommentarer
Postat av: matilda

kanske ska se den!? :D

2010-02-27 @ 09:10:27
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0