hemma igen!

nyss kommit hem från mina kusiner! :)
det var kul att träffa dom igen.. men dom blev lite
jobbiga då och då. men så kan det ju va! ;)
jag spelade lite wii med dom också, när dom
klara en bana blev dom as lyckliga börja hoppa
och skrika och krama mig, haha gulligt.
medans emelie sprang runt och städade lite haha.
vi åt även tacos, vilket som var jätte gott.
också attackera typ deras katt mig och emelie.
vi blev bitna i fötterna! och ja, jag är inte alls förtjust i katter.
jag är rättare sagt rädd för dom faktiskt haha.
tack för dagen emelie, alltid lika kul att träffa dig!
tog knappt några bilder när jag var där.
men jag laddar upp bilder från kil om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0