hemma från skolan!

Hej Bloggen! =)
min dag har varit mycket bra.
förutom att jag har haft ganska ont i huvudet och varit väldigt trött.
matteprovet ska vi dock inte prata om..engelska provet gick sådär.
men hör här då jag fick MVG på svenska provet :D
fatta hur jäkla glad jag blev då? mitt första mvg , hihi.
också har man ju sportlov nu då, inte fel det inte!
i skolan blev det ett jäkla tjat om "fratt"
emil sa att han trodde det var en bakelse som hette så.
vi andra sa nej, och emil och jacob slog vad.
jacob googlade det, och det visade sig att det inte var
en bakelse , haha tänkte bara berätta det för er. det var ju så himla intressant! :)
ikväll ska jag och mamma på bio, vi ska gå på shutter island.
fyfan jag kommer nog dö..den verkar ju hur jäkla äcklig som helst.

men nu ska jag ta och äta kladdkaka och sätta mig och kolla på tv
eller kanske läsa bloggar..jag gör nog både och för jag är så himla cool.


Jag saknar den dära söta tjejen på bilden! ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

älskar dig <3

2010-02-25 @ 19:57:32
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0