godnatt sötnosar

nu ska jag snart ta och tvätta av mig sminket och sånt!
sen lägga mig i sängen och kolla på lite paradise hotel avsnitt.
blev lång tråkigt att sitta och kolla runt på bloggar till slut.
men jag har också kollat på kläder, och jag kommer nog aldrig kunna spara till en ipod touch.
jag har märkt att jag har ett beroende,av att shoppa!
dom kläderna jag la upp nyss,vill jag så GÄRNA ha.
visst var dom riktigt snygga? speciellt dom där thightsen! okej..allt var snyggt.

imorgon kommer min dag bestå av plugg..
v.6 no prov
v.7 hemkunskap och engelska eller svenska
v.8 matte och engelska eller svenska
något sånt är det. och det kommer bli ganska mycket
plugg framöver vecka 9 har vi ju sportlov.
och direkt efter sportlovet har vi prov i no igen..
så det kommer ju bli lite plugg på sportlovet också.
åh varför varför varför?
har dock lite läxor att göra också.
får ta och göra dom imorgon *suck*

men jag bloggar mer imorgon. godnatt på er ♥

fick bli en cool bild på nygren,hähä!
ge mig sommar tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0