bilder från kil (y)

Nu ska jag berätta lite om en riktigt rolig dag!
vi som kom på den coola bussen som var typ vip
vi liksom stressade inte riktigt till bussen, så
vi liksom bara gick in i någon buss.
och det första jag sa när jag gick på " oj jävlar, vad är detta?"
det var som värsta vip bussen, den var grymt cool.
alla var super sociala och det blev en hel del skratt.
på dit vägen mådde jag dock väldigt illa..för att vi satt längst
bak på det coola stället. men hem vägen mådde jag inte alls illa!
när vi kom fram så typ la vi väskorna i värmestugan och sen
fick vi börja åka i en as läskig pulkabacke.
den var jätte smal och jätte konstigt..man åkte typ in i träd och massa.
dock åkte jag inte där jag vågade inte! men sen fick vi åka i en annan
backe jag åkte där några gånger, för jag pallade inte att gå upp
för mina uggs är fan som skidor eller något, jag gled som fan.
så ett tips till er ha aldrig uggs om ni ska ut och åka pulka och sånt.
men även fast jag åkte några gånger bara så hade jag as kul!
var social med lite folk och skrattade och allt möjligt.
calle min lärare kastade dock snöbollar på mig ett antal gånger!
men sen i slutet så satt jag och kenny och några till i värmestugan.
jag och kenny blir helt plötsligt as övertrötta och skrattade åt precis allt
och då menar jag allt! vi såg moberg på en bild också, haha då skrattade vi att!
men tack alla som gjorde denna dagen så himla bra.
ni vet vilka ni är! ;) ♥ synd bara att jag inte fick med alla på bild....


"undra varför jag känner mig som en bajskorv idag?"


Moberg och hans söta lilla bob! hihi


en sån jäkla frän buss alltså!


Nygren och Anton :)




Söta Cia <3



tog inte så många bilder, men bättre än ingenting! =)

Kommentarer
Postat av: GRÄVLINGEN !!!

öjj jag står med!!

2010-02-18 @ 21:15:28
Postat av: GRÄVLINGEN !!! igen

akta dig för dina halk skor

2010-02-18 @ 21:24:54
Postat av: GRÄVLINGEN !!! igen

akta dig för dina halk skor

2010-02-18 @ 21:25:12
Postat av: ojj

ojj

2010-02-18 @ 21:25:44
URL: http://din lampa kan va cp

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0