5 februari

hej bloggen!
imorse vaknade jag tjugo över sju. så jag stressade som bara den!
men jag lyckades hinna till skolan =)
för övrigt så blev jag jätte glad när jag fick reda på att jag blev godkänd
på so provet, vilket jag inte trodde! flera som fick göra om prov.
så först trodde jag att jag var en utav dom..men det var jag inte!
jag har nyss ätit lite, och nu på tv400 är det gamla paradise hotel avsnitt
från 2005 så jag sitter och kollar lite smått ;)
patrik och nygren slutar väl om ett tag, så dom smsar väl när dom kan va.
har ingenaning om vad vi ska göra. men kameran tar jag nog med!
men nu ska jag städa mitt rum,sen läsa bloggar och lyssna på musik ♥

hörs senare, puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0