24 februari

hej bloggen!
jag verkligen hatar det här.
man vaknar av att alarmet ringer
och man går upp och sätter på sig kläderna
och börjar göra sig i ordning så känner man hur
jäkla yr man är och känns som man ska ramla ihop.
det var inte alls länge sen jag kände såhär..
och om jag får det igen så måste jag nog iväg
till doktorn, för det är så jäkla obehagligt.
men jag kämpade som bara den, jag sminkade mig
och i mellan åt så fick jag sätta mig ner och
ibland kändes det som jag skulle spy.
till slut märkte jag att detta inte går, så jag gick och la mig igen!
nej nu ska jag lägga mig och kolla på film....igen.

Kommentarer
Postat av: a

varför mår du så då? :(

2010-02-24 @ 17:05:46
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0