23:13

jag stängde av luftslottet som sprängdes typ på en gång.
den var riktigt värdelös! så himla dryg var den så jag orkade verkligen inte kolla.
nu sitter jag här och är lite social med folk på msn.
läser bloggar och lyssnar lite på musik! imorgon så blir det att va med tina
lika kul som alltid, då ska vi försöka spela klart
monopol igen..jag ska vara bättre än tina den här gången!
jag längtar så himla mycket tills på tisdag.
då det blir gustavsvik med familjen och tina :)
men om det typ blir blixthalka eller vad det heter
som det är ganska stor risk att det blir. då blir det ingenting..
vilket som suger! men man får hoppas på det bästa.
annars så får väl jag och tina ta buss dit någon annan dag under lovet.
för jag och tina ska dit, åh ja det ska vi! :)

kommer snart ny design på bloggen!!
spännande va? ;)



Kommentarer
Postat av: MALIN

skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här, nummer ett:

http://fantastiskafelix.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister.html

pusspuss :*

2010-02-28 @ 00:25:08
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0