22 februari

Hejsan bloggen!
nu tänker ni "varför bloggar hon nu?"
jo ni vet att jag har klagat på min hals ett bra tag.
och imorse när jag vaknade så kände jag mig jätte tjock
i halsen och den var uppsvullen så det gör jätte ont
när jag pratar. så jag gick och la mig igen och sov
till halv ett så nu mår jag lite bättre.
men skola blir det för mig ändå imorgon även
om jag inte skulle må sådär jätte bra.
eftersom vi har två prov, jag gillar verkligen
inte att missa prov, och jag har nog aldrig gjort det någon gång.
men snart måste jag plugga men jag ska sitta här ett tag.
också kanske jag ska kolla på en film före också.
känner mig på film humör. puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: emma

Söt blogg+ söt du är!

2010-02-24 @ 20:09:18
URL: http://eemmawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0