20 februari

godmorgon alla bloggläsare! :)
jag skulle ju egentligen lägga mig och se andra avenyn igår
men det hade inte varit något nytt avsnitt i onsdags
pågrund av att det är os. men 3 mars börjar det igen! =)
undra vilken söt pojke som fyller år då?
men jag la mig och kollade lite på paradise hotel, haha.
jag saknar det så himla mycket! han dock bara se
typ ett halvt avsnitt eller något. jag somnade framför datorn
och vaknade vid tjugo i fyra..så då ställde jag tillbaka datorn
och då blev jag faktiskt ganska pigg.men jag somnade ändå på en gång så!
men ska snart ta och duscha och sånt där.
sen blir det väl tina! :) men jag bloggar lite senare puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! :) Hur är det med dig då?

2010-02-20 @ 11:41:34
URL: http://jasminestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0