19:52

jag är jätte jätte hungrig!!
vad bra att mamma och pappa kommer hem med kebabtallrik, åh så gott :)
får väl hoppas på att jag mår bra imorgon när jag vaknar..
men det tror jag eftersom jag mår toppen nu.
fast det gjorde jag i och försig igår också vid den här tiden? hmm..
men ska försöka göra engelska och matte provet imorgon!
vill ha det gjort, orkar liksom inte tänka på det under lovet.
går ju bara i skolan imorgon, och på fredag har vi studiedag.
sen är det ju sportlov kan det bli bättre? och på måndag
eller tisdag så åker jag,tina och min familj till gustavsvik
äventyrs badet i örebro, det ska bli grymt kul!
jag och tina kommer rocka äventyrsbadet (y)

men nu kom familjen hem så nu blir det att käka!
imorgon efter skolan blir det tina ♥
ha det bra, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0