12 februari

hejsan bloggen.
hade klassråd och teknik.
sen orkade jag inte mer, mådde sjukt illa.
så jag gick hem. så nu har jag luggit och kollat
på tv ett tag och nu sitter jag här och kollar massa bloggar.
kollar även fortfarande på tv, top model. har sett alla avsnitt
men det är alltid lika kul att kolla igen! =)
idag kommer det bli slapp för min del. vilket som är jätte skönt!
har ju pluggat hela jävla veckan och vart nervös
inför provet osv..så nu är jag värd och bara ta det lugnt och
inte bry mig om något! fast imorgon måste jag nog plugga lite grann.
tisdag har vi hemkunskaps prov eller ja test. prov kan man inte kalla det precis!
också har vi matte diagnos på tisdag också. kan det faktiskt ganska bra.
men det är lite små saker jag slarvar med osv. har även svenska
prov på onsdag eller torsdag, tror inte det är sådär överdrivet stort.
men lite får jag börja plugga! men nu ska jag fortsätta att kolla bloggar
och glo på tv, ska nog ta mig något och äta också. puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0