11 februari

hej allihopa! =)
nyss kommit hem från skolan.
provet gick verkligen as bra faktiskt.
fick G+ blev faktiskt mycket nöjd! :)
trodde det skulel gå åt helvete, men det gjorde det inte.
blev ingen engelska redovisnings idag, fan också.
jag och moberg som ville säga "bananas" :( haha.
beeptest hade vi idag också. mitt knä gjorde förbannat
ont så jag orkade inte springa alls länge.
så nu har jag SÅ jävla ont så ni anar inte..jävla dret.
fredag i morgon fyfan va gött! blir att va med tina då.
ska bli mycket kul! men nu ska jag över till mormor
och äta..så jag stannar kvar där en tag! :)

vi hörs senare, kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0