Take only what you need from it


Nu har Tina nyss åkt hem, filmen var väldigt bra!
och vi hade det super mysigt som alltid :)

Men förut när Tina kom till mig så åkte vi och köpte godis.
Vi cyklade fram och tillbaka till affären typ femtio gånger
för jag blev törstig hahaha. Men som sagt vi cyklade mest runt
och hade det super trevligt. Det var några som stod på en balkong
och när jag och Tina cyklade för mig då typ skrek dom "cha cha bloggen"
jahaaa tänkte vi då, haha var lite små kul. Var även några kaxiga små
barn som sa att våran cykel var cp, då sa ju jag självklart
"du kan vara cp" dom blev rätt ägda och typ sprang där i från och börja grina.
nej....inte riktigt haha. Vi var även hemma hos Tina och spelade wii och sånt.
Vi har varit ganska flummiga idag, typ skrattat åt allt!
Och när vi har cyklat runt så har vi lyssnat på musik och det var hur jäkla
skönt som helst. Lite vår känslor har man fått ändå, men om det hade
varit en aning varmare så hade det varit hur mycket bättre som helst.

Men tack för dagen sötnos du är bäst! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0