I wanna scream and I know why

Hej på er
Sov dåligt i natt och vaknade med huvudvärk.
Så jag orkade verkligen inte gå till skolan, okej jag skulle bara
haft två lektioner så jag missade ju inte alls mycket.
Men jag orkade verkligen inte, så jag la mig och sov igen.
Så jag har typ kollat på tv och sovit hela dagen, vilket som har varit
väldigt skönt.Egentligen så bestämde jag mig för att jag inte skulle
sätta mig vid datorn idag, men det gick ju som det gick.
Det tråkigaste var ju att det inte blev att va med Patrik och Nygren idag.
För jag saknar att va med dom!

Det här blir nog det enda inlägget idag eftersom jag har inget
att säga riktigt. Skola blir det imorgon, saknar några personer.
Känner mig ledsen över en sak, men det tar vi inte här.
Jag klagar och gnäller lite för mycket. Sån jag är.
Varför ska allt komma på en gång? Varför kan inte allt vara bra
hela tiden så man slipper att vara ledsen..snälla jag vill vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0