Cause its a hard life with love in the world


Utvecklingssamtalen gick hur bra som helst, blev ganska förvånad.
Jag har utvecklats hur mycket som helst. speciellt i svenskan har liksom
på prov fått G+ men nu under vårterminen så har jag fått MVG så ja
hannah har blivit mycket duktigare! :) Men jag känner nu att jag måste
vara med mer på gympan, men jag typ hatar det ganska mycket.
Men ah, jag ska vara med mer!

Men nu ska Hannah ta och leta efter sina mjukisbyxor.
Dom har typ rymt från mig eller något. Jag lyckas alltid tappa bort
mjukisbyxor, varför lyckas jag med det? ja det var ju en väldigt bra fråga
som Hannah verkligen inte kan svara på. Efter jag hittat dom om jag nu gör
det haha så blir det att lägga sig i soffan och kolla tv. Ska ta och lägga mig
tidigt idag igen, för jag kände hur mycket bättre jag mår av att få mycket sömn.
Men som ni vet är inte jag bra på att lägga mig tidigt, jag får helt enkelt ta
och skylla mig själv!

Min pappa och bror åkte till Norge idag!
Dom är där för att se Metallica, min bror är typ helt galna i dom.
Så ah jag är riktigt glad för min brors skull.
Han skickade sms nyss och skrev att han hade träffat trummisen
i gruppen. Men Hannah går inte på sånt, men hade ju varit rätt coolt
om det var sant men. Blir nog inget mer inlägg idag men jag bloggar mer imorgon.
Först blir det ju skola,sen Tina och på kvällen dans! det var grymt länge sen nu.
Får se hur det går..när man har inte dansat på länge så känner man sig grymt värdelös.
Iallafall jag men men ska bli kul att börja dansa igen!


Kommentarer
Postat av: Pantat

sv: haha eller hur.

2010-04-13 @ 20:25:21
URL: http://pantat.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

:D Kikade in i gen och tänkte bara önska dig en god natt denna gången :D

2010-04-13 @ 22:30:14
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0