jag älskar dig tjejen <3


Jag blev så himla tårögd när jag läste det här.
Så alla går in på denna underbara tjejens blogg och
läser det hon har skrivit. Hon finns alltid där för mig när jag vill
prata och jag finns alltid där för henne. Hon är en sån som aldrig sviker
hon försöker få mig att må bättre, och jag försöker det samma med henne.
Hon är en sån där riktigt bra vän som alla behöver. Det är så himla
synd att vi bor långt ifrån varandra. Men i sommar då jäklar.
Då måste vi träffas, annars vet jag inte riktigt vad jag gör ♥


Det här blir mitt sista inlägg för idag! Imorgon är det dags för skola igen.
Är jag taggad? NEJ verkligen inte. Inte för att jag brukar vara taggad
inför skolan. Men jag känner att jag verkligen inte vill dit imorgon.
Jag vill ha lov. Fatta va skönt med sommarlov? Kan det inte bli sommar?
Det hade varit riktigt bra. Efter skolan imorgon blir det Tina ♥

Ha det bra. Puss på mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-26 @ 12:39:51
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Lisa

Träning, hälsa, skönhet och kost kan du läsa om på min nya blogg!Och nu menar jag SUND hälsa, hälsa så som den ska vara. Ha det bra! Kram

2010-04-26 @ 12:52:30
URL: http://halsologgen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna hjärtat ! <3

snacka om att jag blev glad när jag läste detta?! :D

DU ... VA SKA SKA SKA SES I SOMMAR, <3

inte längt kvar ;)



hoppas det blir bättre med dig,

så jäkla trist att vara sjuk asså D:



puss!

2010-04-27 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0