Ingenting spelar nån roll


Hannah Hamberg har en aning tråkigt, jag sitter faktiskt och tycker lite
synd om mig själv. Kan inte någon komma till Hannah och säga något
kul så att hon skrattar? eller något...Det var länge sen jag hade såhär tråkigt.

Jag äter godis för att bli gladare. Men vet ni vad, det funkar inte.
Godis som brukar alltid funka, nu blev jag sviken.
Hur kommer det sig att folk är jätte osociala idag? Vill ni att jag ska ha tråkigt?
JA! så är det nog. Jag gnäller lite mycket idag, men vet ni vad det får jag faktiskt göra.

Jag blir galen på min förkyldning också det är inte kul att vara förkyld.

Nu ska Hannah hålla käften ett litet tag. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0