det här inlägget bör inte nämnas


Har nyss tagit mig en lång dusch som jag brukar göra nu för tiden.
Men så kan det ju va ibland. Jag brukar egentligen inte gilla att duscha.
Men jag har ändrat uppfattning om den saken faktiskt.
Jag ska snart gå och fixa mitt hår. Blir lockigt imorgon tror jag.
Har inte haft det på ett tag nu. Så det är dags för det nu!

Imorgon blir det skola igen. Helgen gick fort men den har
varit super bra. Men det ska bli kul att träffa stört folk :)
Efter skolan blir det nog hem och plugga.
Usch jag vill inte plugga. Det är det värsta man kan göra..typ.
Matte och So typ det värsta också.
Men del 2 på frågestunden kommer upp imorgon när jag har
tid också. Bra va? ;) Fick väldigt många frågor.
Var kul att se, hoppas ni får bra svar på era frågor också.
Haha endel frågor är jag ganska ironisk på, men ni förstår väl min ironi?
Fast nej..det behöver ni inte göra. Skulle vara kul om ni tror att jag är dum
i huvudet, fast det kanske jag är.

Nej nu får Hannah ta och säga godnatt till sina kära läsare.
Vet ni vad...det är något som fyller ett år imorgon..gud jag var nära på
att glömma det. Det hade varit hemsk. Jag är en väldigt hemsk männsika!

Ser ni va kort jag ser ut på kortet?
Eller är jag verkligen sådär kort? Det kan jag ju inte vara haha.
Ja, jag står väldigt snett med mina ben. Det brukar jag göra.
Och jag vet inte vad jag gör med handen. Jag typ försöker klippa av mig håret.
Jag håller i en godis påse också, nej gud vad sugen jag blev på godis nu.
Nej nu slutar jag blogga. Det blev lite för flummigt, det får det ju inte bli.
Jag har kommit fram till en sak nu. Jag tror jag gömmer mig för kameran.
Jag gömmer mig fint. ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag missade tyvär din frågestund :(

2010-04-19 @ 11:42:53
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0