Åh så glad man kan bli!


Dansen gick sjukt bra idag! När vi hade teknik övningar blev jag så himla glad.
Jag brukar vara väldigt dålig på det. För jag får så himla ont i mitt knä.
För er som inte vet så är teknik övningarna som balett övningar.
Man måste ha bra hållning och ja ha raka ben och sånt.
Men som sagt, jag kände att det inte gick så bra. Men när vi var klara med
det sa min dans lärare "Bra Hannah, du har en jätte fin hållning!"
Jag blev så himal glad. Det gjorde verkligen min dag, tack åh tack.

Nu snart ska jag ta mig en dusch, känner mig en aning äcklig haha.
Glömde matten hemma så läxan kan jag ju inte göra.
Så bra att man har en håltimme imorgon då, så jag får göra den då
om jag orkar. Har som sagt varit väldigt lat denna vecka.
Just det, det hände en "rolig" sak i matsalen idag.
Jag kommer bli så jävla retad av en viss Jesper Moberg -.- haha.
Det kom fram en typ mattant till mig och hon böjde sig ner och sa
med as töntig röst "Vilken klass går du i då?" Jag fattade ingenting
och bara "eeeh 8F?" Hon sa "Jaha okej" och gick där ifrån.
Hon trodde att jag gick i mellanstadiet och att jag hade gått till högstadiet och ställt mig.
Va fan så liten är jag väl ändå inte? Jag blev mobbad hela dagen.......

Imorgon blir det att va med favorit killarna
Får se vad vi kommer att hitta på. Men bloggar imorgon, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0