30 April


Godmorgon på er!

Jag gick faktiskt upp i morse och började göra mig
i ordning, för jag kände att jag ville ut jag ville till skolan!
Men mamma sa åt mig att inte gå. Att jag skulle vara hemma
och vila. För tänk om jag skulle gå, så kanske jag skulle bli ännu sjukare.
Och det har jag ingen lust med faktiskt! Men jag kännerm mig jätte pigg
och jag vill verkligen ut fortfarande. Så jag ska fixa mig snart
och sen åker jag med min familj till bergvik! Ska kolla klänning inför
skolavslutningen, tror jag vet vilken jag vill ha så får hoppas att
den finns kvar och att den är så snygg på som den ser ut att vara :)

Har nyss bokat tid till att slinga håret ljusare, eftersom jag vill bli
blond igen! Så den 24 maj så blir mitt hår ljusare, ä n t l i g e n .


Kommentarer
Postat av: beeckii

fin blogg<3!

2010-04-30 @ 14:15:50
URL: http://iicecoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0