23 April

Hej bloggen! :)

Kom nästan inte upp ur sängen i morse, var så jävla trött.
Och jag drömde en sån himla bra dröm. Så då ville jag verkligen somna om!
Gick till skolan och hade klassråd och teknik, alltså inte gjort speciellt mycket.
Och syslöjden är inställd. Så jag börjar igen 11.30 vilket som är riktigt gött :)
Och då har jag bara so och b-engelska!

Nu ska jag ta och koka mig nudlar, även fast dom nudlarna jag har
är inte alls goda. Men Hannah är hungrig och vad gör man när man inte
har något annat. Så det får bli så, äta äckliga nudlar.

kram på mina fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: T i n a

svar; ja, det får jag hålla med om, hihihi :D

2010-04-23 @ 15:03:51
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0