19:54


Dagen har inte varit så bra faktiskt. Har ingenting med Nygren och Patrik att göra.
Dom fick mig på bättre humör även fast jag nog inte var
särskilt rolig idag. Hur fan orkar dom med mig? Jaja.
Dom var ganska övertrötta kan jag säga er.
Speciellt Patrik, han sprang runt och hoppa och höll på hela tiden haha.
Men vi bara satt och gjorde ingenting typ. Men jag fick ett sånt jävla ryck
när dom tar hur jäkla fula och äckliga kort på mig och hotar med
att lägga upp dom på bilddagboken. Då är inte Hannah så jäkla rolig längre.
Fast det tycker dom, dom verkligen ÄLSKAR att reta mig.
Förstår inte varför det är så himla kul, men men !


Patrik var läskig idag. Kolla på honom :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0