converseeee



köpte dom svarta i stället för dom vita ,
ville dock ha dom vita mest ,
men dom kommer bli skitiga
typ direkt. så jag tyckte det var bättre att köpa dom svara nu! :)

Johan och Henrik ska till Mariestad nästa lördag
Kl 13.00 jag ska verkligen försöka övertala mamma eller pappa
att skjutsa mig och tina.
det tar ju bara typ 1 timme och 20 minuter?
så va fasen är problemet?
jag måste verkligen träffa johan ♥

Men den 27 november är det iaf bestämt .
då ska jag och tina och träffa johan i linköping ♥
bara om jag sköter skolan bättre ,
klart jag kommer sköta skolan när jag vet att jag får träffa johan ;)
haha , men jag måste börja sköta skolan nu känner jag!

men jag ger mig inte , jag MÅSTE
verkligen till Mariestad nästa helg.
jag saknar han mest utav allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du dina skor & Vad kosta dom? :)

fettt snygga (H)

2009-09-20 @ 14:09:59
Postat av: h a n n a h

svar till anonym: jag köpte dom på stadium för 700 kr ;) , ja dom är riktigt snygga!

2009-09-20 @ 14:33:51
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0