apelsiiiiiiiiiiiiiin

Nu funka det äntligen.
även ifall det ser helt jävla fail ut .
och jag vetinte ifall alla frågor kom med?
men isåfall kan ni bara säga till!


var med tina , karlsson , nygren och tobias förut :)
det var kul .
vi gjorde inte särskilt mycket ,
vi var ute och prata och skratta för det mesta haha .
senare på kvällen åkte jag och tina på karlsson skateboard.
och jag måste säga , fyfan så bra vi var haha!
tina sparka iväg skateboarden och jag gick framför henne
också kom skateboarden under min fot , så jag flög iväg!
HAHAHAHHA .

hannah: *kollar på klockan*
                 21.21  HALLÅ ? VAD BETYDER DET?

karlsson: att det var länge sen det var elit.

klockrent eller vad ? ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0