TACK FÖR DAGEN , JAG HATAR ER :)

förut gick jag nygren och patrik till centrum.
dom skulle köpa chips, så jävla tjocka är dom.
sen gick vi hem till tina , och sen till tandläkarn för nygren skulle dit.
så jag tina och patrik satt och rita. as snyggt blev det haha!
sen gick vi till pekås och då kom en jacob från ingenstans haha . så då gick vi alla hem till tina.
och jacob förstörde typ allt i tinas rum, hahahaha.
vi alla blev lite övertrötta och skratta åt allt ... speciellt jag.
och dom är så jävla elaka mot mig ... dom mobbar ut mig. så jag hatar dom.
fast nej ... det gör jag nog inte! sen gick vi ut igen.
och dom typ köpte godis eller något på ica .. tjocka som dom är.
men jag laddar upp bilder från dagen imorgon! :)
det här var den bästa dagen på länge , tack för att ni gjorde den så bra ♥

det bästa idag: BÖÖHBÖÖHBÖÖHBÖÖÖH.

Kommentarer
Postat av: Tina

BÖHHÖÖHBÖHÖHÖH :D

2009-11-25 @ 18:12:29
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0