T i s d a g

har suttit ett tag och räknat matte.
har ju missat en hel del , också har vi matte prov eller om det var något test imorgon.
men det ska gå bra. även fast jag har sjukt svårt för matte.
just det jag fick VG på no provet , så jag blev sjukt glad!!
nu ska jag se andra avenyn , duscha och om en timme ungefär blir det desperete housewives ♥

för övrigt så lura endel i klassen mig OCH till och med min lärare att vi skulle ha disco på fredag....
så jäkla elaka fan för dom , fast det kanske inte heter luras när man inte går på det?
men det var jäkla lågt ändå haha  -.-








Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Huhu, tack sötbarn :*

Kram<3

2009-11-10 @ 21:05:07
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0