jag längtar.

Om fem veckor och fyra dagar då är det julafton!! jag verkligen älskar julafton , men det var självklart mycket roligare när man var mindre. jag kom ihåg när tomten kom , men jag listade ut väldigt tidigt att det var pappa som klädde ut sig till tomten men jag ville va snäll mot mina föräldrar och låtsades som om jag trodde på tomten.
jag älskar att få julklappar, det är det bästa med julen. det tycker väll nästan alla? haha . men att få vara med släkt och vänner , det är riktigt mysigt. i år då ska jag önska mig en laptop. dom är dock väldigt dyra , men jag behöver faktiskt en ny dator ju.  och då ska det ju bli ännu mer bloggande vilket som är jätte bra!! :)



DEN VILL HANNAH HA! :)
det är synd att den är så himla dyr ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0