dans är mitt liv

hejhej .

kom hem för en stund sen . har varit och dansat.
och våran danslärare elin skulle säga något om varje person i gruppen.och till mig sa hon att jag var som henne när hon hade dansat lika länge som mig fast bättre. och att jag hade riktigt bra attityd när jag dansar
då kan jag säga er att hannah blev riktigt glad. men hon vet att jag kan mer!
och det vet jag själv också.. det är bara att mitt jävla knä ska förstöra allt.
den 13 december är det dansuppvisning också, jag känner mig lite stressad faktiskt.
vill bli mer säker på koreografierna...men jag brukar kunna lära mig in ganska fort och så. så det ska att gå! :)
just det , hade matteprov idag också . det gick inte alls bra.
men jag svarade på allt , men jag vettefan va jag gjorde.
aja , nu ska jag ta och duscha. och sen lägga mig , jag försov mig i morse igen.
vad blir det med mig och onsdagar? vaknar tjugo över sju, får panik och rå springer till skolan.
ja näsan iaf .. imorgon får jag verkligen inte försova mig. gympa första lektionen.
alltså att jag måste gå till skolan lite tidigare så jag hinner byta om osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0