24 November

hej kära bloggen!

efter skolan blev det att va med tina, patrik och nygren.
först åkte vi hem till nygren. och där gjorde vi inte mycket ,
jag och tina satt bara och tjata om att vi var hungriga.
så då orkade inte jag och tina vänta så vi stack till ceylan och åt!
efter det så kom patrik och nygren igen. och ja , lite senare så åkte vi till tina.
vi satt för den mesta i tinas säng och lyssna på musik,
prata och skratta som bara den.
ja , så som vi alltid brukar göra. men den här gången stöka vi inte till, det var nog för jacob inte var med haha.

nu ska jag ta och duscha , sen lyssna på musik och plugga lite.
matte prov imorgon, och jag suger på matte.
men statistik är jag väll hyfsat bra på får jag hoppas.
imorgon vet ja inte riktigt va det blir , men på kvällen blir det dans det gillar man.

1 månad kvar till julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0