1:a advent

idag har jag inte gjort värst mycket. min tremäning var här förut, liam .
så jag lekte lite med han förut , också sa han att han ville se film med mig.
så vi la oss i soffan och kolla på film. mysigt det hehe :)
för övrigt så har jag kanske stukat mitt finger. min bror och jag bråkade lite förut.
så han slog mig på handen as hårt, så jag slog i en stol.
så nu kan jag inte röra det fingret och det är blått.. aj aj aj.
liam tyckte synd om mig och satt och blåste på min finger, han sa att det lagas då. haha
men nu ska jag se repris på desperete houisewives, eftersom jag missa det i tisdags.
också har jag läxor att göra också. men ni får ha en bra söndags kväll puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0