vill du spela med mig ?

hemma på håltimme nu, var tvungen att hämmta muffinsen ja ska bjuda på ;d
åh herregud, ja hittar inte min spanska pärm så jag kommer inte att kunna redovisa ;d
haha .
som sagt spanska och bild är kvar, sen blir det att dra sig hem :D
har ingenaning om va ja ska göra idag, blir nog att träna på dansen.
dansuppvisning på fredag(y),
det kommer bli skojj, speciellt med tina och annie <3
hahhaha glömmer aldrig sist, tina blev kiss nödig.
och vi stod bakom scenen och tina blev as kiss nödig, så tina fick för sig att hon skulle kissa i handfatet,
men ja tror inte hon hann x) HAHAH , för vi skulle upp på scenen.
ah söta är dom ! <3
bara nervös över att jag kommer få blackout och glömma allt!
men det får inte hända :D
nej nu måste ja kolla när spanskan börjar igen, vill inte komma försent :d
bloggar mer sen !
ha det bra , puss hannah

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli kul att träffa Johan va? :) Han är grymt snäll, kramas jättelänge.. :D <333

2009-05-05 @ 15:47:19
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är verkligen världens gulligaste :) Han pratar så gulligt också :D älskar när han sa till mig "ett brev! tack så mkt!" hahaha, supersöt <33333

2009-05-05 @ 15:53:39
URL: http://skump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0