discodiscodisco

discot var bra , men jag satt mest och deppade för att min mobil är snodd.
tack för att alla är så snälla i klassen<3
det betyder jätte mycket.
nu laddar ja upp lite bilder,


emil,rasmus och lite winslow


 anton dansar :)


 Anton och Moberg :)


pajkastning- winslow,anton,moberg och ludde


maja,anton och sebastian :)


Sebastian och Ludde :)


anton , hahah .


:)


Här börjas det :D hahahahha.


Cia och lite hanna :)


Patrik och Anton :)


Här börjar det igen :D , - Rasmus


hahah grädde . :)


HHAHHA :D


Coolingar :)


åh , så söta <3 fast sen ropade ja i micken att ja också ville dansa med nån,
självklart fick ja vara med och dansa , cia också :)
hahha det var mysigt <3


folk


orkar inte ladda upp mer just nu , fast ja tog inte så mycket kort!
mår så jävla dåligt, jag vill ha min mobil tillbaka :(
men disco var lyckat , väldigt mysigt var det<3
fast det hade vart mycket roligare om jag inte suttit och deppat.
men ja ska väll sova snart om jag kan.
skriver mer imorn , ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0