tisdag

är med tina nu :)
glömde min spanskamapp iskåpet, eller glömde och glömde.
jag tänkte inte på att vi skulle inte gå till skolan imorgon eftersom vi har orientering.
hoppas att skolan är öppen imorgon , annars så måste ja plugga jävligt mycket dagen innan :O
och det kommer verkligen inte gå.
men matteprovet gick bra :D
mycket bättre än va ja trodde.
men imorgon kommer ja dö, orkar inte orientering.
moberg är sjuk så ja ska orientera med andrew, :)
om han inte kommer förståss :d
cyklar dit med julia,hanna och cia.
snart ska tina och ja åka till mig , sen ska vi cykla runt .
hahahhaha , för det gillar vi



jag är så jävla kär i dig , åh jag hatar att va kär i någon jag aldrig kan få !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0